יום חמישי, 6 במרץ 2014

אינטרקום וקודן לדלת ולכניסה:



אינטרקום וקודן לדלת ולכניסה:

מוניטור אינטרקום
אנשים רבים מתקינים אינטרקום בכניסה לביתם או למשרדם על מנת להבטיח לעצמם בקרה והגנה מפני אורחים לא צפויים. בשנים האחרונות האינטרקום התפתח טכנולוגית והוא מציע לנו מספר שכלולים, חידושים ועוד מספר אופציות ייחודיות. ראשית הנוחות. באמצעות מערכת האינטרקום אנו יכולים לפתוח את דלת הכניסה שלנו  בקלות באמצעות לחיצה על לחצן האינטרקום ומבלי לגשת פיזית אל דלת הכניסה. שנית תחושת הביטחון. באמצעות מערכת האינטרקום אנו יכולים לבקר מי יכנס לביתנו ומי לא.
עם השנים השתכלל האינטרקום וכיום בולטות מערכות אינטרקום הכוללות מצלמה, מערכות אינטרקום אלו מאפשרות לנו לזהות בוודאות מספקת את האדם העומד מחוץ לביתנו.

קודן אנטי ונדלי
בולט השימוש בקודן לפתיחת דלת הכניסה כך שלא נצטרך להסתובב עם מפתח, קודן לדלת פותח לנו את הדלת על ידי הקשת קוד סודי, אך קיימים מגוון סוגים של קודנים, קודן הפותח דלתות על ידי תג, קודן מסוג זה מיועד לחברות בהם הכניסה לבניין או לחדר מסוים מותרת רק לעובדים או גורמים המחזיקים בתג. קודן אינטרקום, זהו קודן המותאם לרוב לבניינים רבי דיירים ותפקידו לפתוח את שער הכניסה לבניין. קודן טביעת אצבע, אשר מתאים לחברות בהן יש צורך באבטחה הדוקה וסינון קפדני מאוד של האנשים אשר רשאים להיכנס לבניין.
התקנת הקודן לדלת הכניסה מתאימה לבתים פרטיים, לבניינים, לחברות ולמשרדים. מערכת זו תהפוך את דלת הכניסה שלכם למוגנת ומאובטחת כך שלא כל אחד יוכל לפלוש לשטח הפרטי שלכם.
למידע נוסף בנושא אינטרקום וקודן לכניסה לחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה